NOVINKY

TIP PRE VÁS

Ing. Renáta Glodžákova 

Gastro Know-How je náš blog, kde zdieľame overené rady a tipy v rôznych článkoch. Naše odporúčania vychádzajú z dlhoročnej praxe a sú navrhnuté tak, aby skutočne fungovali a pomáhali vám zlepšiť váš podnik. Či už ste majiteľ reštaurácie, kaviarne alebo hotelu, u nás nájdete praktické riešenia a inšpiráciu pre váš každodenný biznis.

Každý majiteľ hotela sníva o celoročne plnej obsadenosti hotela. Sezónna zmena obsadenosti hotelov má vplyv aj na príjmy hotela. Príjmy z hotelových izieb môžu zaznamenať maximá počas hlavnej sezóny, ako aj extrémne minimá mimo sezóny. V snahe podporiť plnú obsadenosť hotelov, alebo dokonca len zvýšiť obsadenosť hotelov, hotelieri často skončia...

Zisťujte, čo vaši hostia požadujú, čím ich vaša ponuka oslovila a pracujte na tom, v čom ste výnimočný. Do tejto výnimočnosti a exkluzivity zapojte aj svojich hostí a zabezpečte im zážitok a maximálnu starostlivosť pri každom ich pobyte u vás. Dajte im vedieť, že si vážite ich lojálnosť.

Žijeme v dobe, keď sú potraviny z celého sveta dostupné kliknutím na tlačidlo. S toľkými možnosťami sa majitelia reštaurácií ocitnú v ohromujúcej konkurencii. Ale so správnym marketingom existuje veľa spôsobov, ako vás konkurencia neohrozí.

Zabudnite na hlboké zľavy a bezcenné body, ponúkame praktické rady, ako môžete vybudovať a udržať si dlhodobú lojalitu hostí.

Či už prevádzkujete hotel s kompletnými službami, alebo iný typ ubytovania, je dôležité nájsť spôsoby, ako vybudovať a udržať si stálu klientelu hostí s vernostným programom alebo bez neho.

Cena za obsadenú izbu je mierou priemerných nákladov na hotelového hosťa, ktorý obýva izbu, vrátane fixných a variabilných nákladov. Čím nižší je vstup, tým väčší potenciálny zisk môže hotel dosiahnuť z predaja izieb.