Ako zlepšiť lojalitu hostí
Zabudnite na hlboké zľavy a bezcenné body, ponúkame praktické rady, ako môžete vybudovať a udržať si dlhodobú lojalitu hostí.
Poskytnite hosťom bezkonkurenčný zážitok
Čím viac dokážete odlíšiť svoje zariadenie od konkurencie, tým je pravdepodobnejšie, že sa vaši hostia vrátia, minú viac peňazí u vás a budú šíriť pozitívne recenzie.
Buďte dôslední
Veľkým dôvodom, prečo sú cestovatelia lojálni k hotelovým reťazcom, je to, že sľubujú konzistentnú a predvídateľnú zákaznícku skúsenosť naprieč zariadeniami.
Prekročte očakávania hostí
Splnenie očakávaní hostí nemusí stačiť. Hotely musia ísť nad rámec predvídania a prekračovania očakávaní hostí, čo vyvoláva emocionálne reakcie, ktoré pomôžu zvýšiť mieru udržania.
Pochopte svojich hostí
Čím viac viete o svojich hosťoch, tým lepšie ich môžete obslúžiť a tým je pravdepodobnejšie, že sa vrátia. Buďte usilovní pri zhromažďovaní informácií o hosťoch a zaznamenávaní podrobností v profile hosťa.
Rozpoznajte svojich hostí
Častí hostia očakávajú, že budú uznaní, nie považovaní len za ďalšieho neznámeho hosťa. Sledujte rezervácie a odovzdávajte si informácie aby vedenie hotela a personál vedeli, kedy prichádzajú stáli klienti a mohli ich pozdraviť menom.
Monitorujte aktivitu pobytu
Sledujte frekvencie pobytu a výdavkov, aby ste vedeli, kto sú vaši najvernejší a najcennejší hostia. Pamätajte, že všetci verní hostia nemajú rovnakú hodnotu. Tí, ktorí zostávajú najčastejšie, rezervujú priamo a míňajú najviac peňazí na nehnuteľnosť, by mali dostať najpreferenčnejšie zaobchádzanie.
Poskytnite stimuly a odmeny
Ponúknite stimuly, ktoré povzbudia hostí, aby sa vrátili, a odmeny za dosiahnutie míľnikových pobytov. Stimuly sú obzvlášť účinné pri ovplyvňovaní správania, pretože hostia vopred vedia, ako budú odmenení.
Ponúknite rôzne výhody
Tu je len niekoľko vernostných výhod a odmien, ktoré hotely ponúkajú svojim hosťom: zľava, upgrade izby, nadštandardný uvítací darček, raňajky zdarma, skorý check-in / neskorý check-out, bezplatné parkovanie, VIP wifi, a ďalšie.
Prispôsobte si odmeny
Namiesto toho, aby ste všetkým stálym hosťom poskytovali rovnaké odmeny a výhody, požiadajte o ich preferencie. Ponúknite zmysluplné výhody, ktoré hostia skutočne využijú a užijú si, čím sa celkovo zvýši spokojnosť hostí.
Pripojte sa k vernostnej sieti
Zvážte pripojenie sa k niektorej z vernostných sietí určených pre nezávislé hotely. Môžete tiež využiť popularitu vernostných programov ponúkaných leteckými spoločnosťami, bankami, spoločnosťami vydávajúcimi kreditné karty a inými spoločnosťami tým, že sa pripojíte ako partner.