NOVINKY
TIP PRE VÁS
Gastro Know-How je náš blog, kde zdieľame overené rady a tipy v rôznych článkoch. Naše odporúčania vychádzajú z dlhoročnej praxe a sú navrhnuté tak, aby skutočne fungovali a pomáhali vám zlepšiť váš podnik. Či už ste majiteľ reštaurácie, kaviarne alebo hotelu, u nás nájdete praktické riešenia a inšpiráciu pre váš každodenný biznis.
Wellness hotely
Čo znamená koncept wellness hotelov pre pohostinstvo?
Každý majiteľ hotela sníva o celoročne plnej obsadenosti hotela. Sezónna zmena obsadenosti hotelov má vplyv aj na príjmy hotela. Príjmy z hotelových izieb môžu zaznamenať maximá počas hlavnej sezóny, ako aj extrémne minimá mimo sezóny. V snahe podporiť plnú obsadenosť hotelov, alebo dokonca len zvýšiť obsadenosť hotelov, hotelieri často skončia...
Zisťujte, čo vaši hostia požadujú, čím ich vaša ponuka oslovila a pracujte na tom, v čom ste výnimočný. Do tejto výnimočnosti a exkluzivity zapojte aj svojich hostí a zabezpečte im zážitok a maximálnu starostlivosť pri každom ich pobyte u vás. Dajte im vedieť, že si vážite ich lojálnosť.
Marketingové možnosti reštaurácií
Žijeme v dobe, keď sú potraviny z celého sveta dostupné kliknutím na tlačidlo. S toľkými možnosťami sa majitelia reštaurácií ocitnú v ohromujúcej konkurencii. Ale so správnym marketingom existuje veľa spôsobov, ako vás konkurencia neohrozí.
Ako zlepšiť lojalitu hostí
Zabudnite na hlboké zľavy a bezcenné body, ponúkame praktické rady, ako môžete vybudovať a udržať si dlhodobú lojalitu hostí.
Lojalita hotelových hostí
Či už prevádzkujete hotel s kompletnými službami, alebo iný typ ubytovania, je dôležité nájsť spôsoby, ako vybudovať a udržať si stálu klientelu hostí s vernostným programom alebo bez neho.
Vytvorte zážitok pre hostí, ktorý vás odlíši
Ako zabezpečíte, aby sa skúsenosť vašich hostí odlíšila od konkurencie? Začnite tým, že pôsobenie na hosťa rozdelíte na etapy, ktoré sa dotýkajú rôznych fáz cesty hosťa.
Cena za obsadenú izbu
Cena za obsadenú izbu je mierou priemerných nákladov na hotelového hosťa, ktorý obýva izbu, vrátane fixných a variabilných nákladov. Čím nižší je vstup, tým väčší potenciálny zisk môže hotel dosiahnuť z predaja izieb.
Ako splniť – a prekročiť – očakávania hostí
"Kľúčom je nastaviť realistické očakávania zákazníkov a potom ich nielen splniť, ale aj prekonať – najlepšie neočakávaným a užitočným spôsobom."