Vytvorte zážitok pre hostí, ktorý vás odlíši
Ako zabezpečíte, aby sa skúsenosť vašich hostí odlíšila od konkurencie? Začnite tým, že pôsobenie na hosťa rozdelíte na etapy, ktoré sa dotýkajú rôznych fáz cesty hosťa.
Pred pobytom
Toto je kritický čas, keď sa očakávania hostí formujú prostredníctvom marketingových správ ubytovacieho zariadenia a komunikáciou pred pobytom. Predbežný pobyt môže dokonca zahŕňať proces rezervácie, keď potenciálni hostia stále hodnotia vaše ubytovanie. V súčanej dobe je priam nevyhnutné mať na svojich webových stránkach online rezervačný systém, ktorý umožňuje interakciu s hosťom a zážitok z rezervácie od začiatku do konca.
Pobyt
Okamih pravdy – keď sa očakávania stretávajú s realitou. Táto fáza zahŕňa príchod hosťa až po odchod a všetko medzi tým. Tu sa skúsenosti môžu značne líšiť v závislosti od typu zariadenia a ponúkaných služieb.
Po pobyte
Po odchode pokračuje skúsenosť hostí so spätnou väzbou a komunikáciou po pobyte, špeciálnymi spätnými bonusmi pri ďalšej návšteve a odpoveďami vedenia hotela na recenzie. Je to tiež príležitosť povzbudiť hostí, aby pokračovali v interakcii s vaším zariadením tým, že sa zapoja do vášho vernostného programu alebo budú sledovať vaše zariadenie na kanáloch sociálnych médií, ak tak ešte neurobili.
Pre každý hotel je výhodnejšie udržať si už existujúceho zákazníka a pracovať na vybudovaných vzťahoch ako sa bezprostredne zameriavať len na nových hostí. Na základe komunikácie a starostlivosti o existujúceho zákazníka budujeme vzájomný vzťah zákazaníka a zariadenia, ktorý pomáha získavať stálu klientelu.