NOVINKY
TIP PRE VÁS
Gastro Know-How je náš blog, kde zdieľame overené rady a tipy v rôznych článkoch. Naše odporúčania vychádzajú z dlhoročnej praxe a sú navrhnuté tak, aby skutočne fungovali a pomáhali vám zlepšiť váš podnik. Či už ste majiteľ reštaurácie, kaviarne alebo hotelu, u nás nájdete praktické riešenia a inšpiráciu pre váš každodenný biznis.
Teraz si predstavte, že ste analyzovali svoje výkazy a zistili ste, že prevádzkové náklady sa vyšplhali príliš vysoko naprieč oddeleniami. Zatiaľ čo každý hotel bude mať iný prístup, tu sú niektoré kľúčové oblasti, ktoré je potrebné zvážiť na zefektívnenie prevádzky a optimalizáciu nákladov.
Zamerajte sa na základné potreby hosťa
Počas celého pobytu majú hostia základné potreby a očakávania, ktoré predpokladajú, že budú počas ich pobytu v cieľovom mieste naplnené. Ak hotel nielenže naplní, ale dokonca prekročí očakávania hostí, dosiahne pozitívnu spätnú väzbu. Očakávania hostí možno zoskupiť do šiestich kľúčových zložiek zážitku hostí.